Bredbands-telefoni är ett nytt sätt att ringa,
som du kan välja för din fasta telefoni.
Fast telefoni är den telefoni som du har i ditt hem eller i ditt fritidshus.
Om du har fast telefoni ringer du genom telefonnätet.
Om du har bredbands-telefoni ringer du genom ditt bredband
eller genom din kabel-tv eller ett fibernät.
Detta nya sätt att ringa kallas ibland bredbands-telefoni
eller IP-telefoni eller internet-telefoni.
Här kallar vi det bredbands-telefoni.
Hur kan jag ringa med bredbands-telefoni?
Vem kan ringa med bredbands-telefoni?
Varför ska jag ringa med bredbands-telefoni?
Vad ska jag tänka på om jag vill ha bredbands-telefoni?
Hur kan jag jämföra priser?
Vad gör jag om det blir problem?
Var kan jag få mer information?
< Tillbaka till förstasidan för lättläst