Vem kan ringa med bredbands-telefoni?

För att kunna ringa med bredbands-telefoni måste du ha bredband.

 

Du kan ha bredband till exempel genom telefonledningen
eller genom kabel-tv.

 

Du kan läsa mer om bredband på sidan om bredband.

 

Du kan ofta bara få bredbands-telefoni från den bredbands-leverantör
som du använder.

 

Varför ska jag ringa med bredbands-telefoni?

Vad ska jag tänka på om jag vill ha bredbands-telefoni?

Hur kan jag jämföra priser?

Vad gör jag om det blir problem?

Var kan jag få mer information?


< Tillbaka till förstasidan för lättläst