Om ditt abonnemang har sagts upp av Teracom Mobil
Mitt abonnemang har sagts upp av Teracom Mobil. Vad kan jag göra för att få en ersättningslösning?
Kontakta Teracoms kundservice
För att säkerställa att du inte står utan bredbandsuppkoppling måste du teckna avtal med en annan bredbandsoperatör. Om du har svårt att hitta en annan operatör eller har andra frågor, vänd dig i första hand till Teracoms kundservice
- Telefon: 0774-42 42 43
- E-post-adress: [email protected].
Andra alternativ för bredbandsuppkoppling
De allra flesta kan få tillgång till bredband trådlöst – via mobilnäten eller satellit. Läs mer om vilka alternativ som finns.
Klicka här för att läsa om andra alternativ för bredbandsuppkoppling.
Om det saknas alternativ
Om det inte finns någon som erbjuder bredband på din bostadsadress eller verksamhetsadress kan du ansöka om stöd hos PTS (Grundläggande internet och telefoni | PTS) (gäller ej fritidshus).