Nyligen tillsatta tjänster
- 2024-10-11 Tora Elvira Ingifridh Ljungberg, jurist, enheten för digitala och betrodda tjänster, 24-8758
- 2024-10-08 Avbruten tjänst, radioinspektör, enheten för spektrumtillstånd, 24-8352
- 2024-09-29 Anna-Karin Hellsten, verksjurist, enheten för regler, 24-11203
- 2024-09-27 Christian Loberg, databasadministratör, enheten för IT-drift, 24-8747
- 2024-09-24 Annmarie Skoglund, redovisningsekonom, redovisningsenheten, 24-10306
- 2024-09-17 Thomas Lidbäck, arkivarie, enheten för fastighet och dokumentation, 24-8694
- 2024-09-17 Gustav Söderlind, utredare, enheten för digitala och betrodda tjänster, 24-8759
- 2024-09-16 Per-Erik Vitasp, utredare, enheten för digitala och betrodda tjänster, 24-8759
- 2024-09-13 Gemma Whelan Thessman, biträdande enhetschef, enheten för spektrumtillstånd, 24-6444
Om du vill överklaga
Om du vill överklaga en tillsättning av en tjänst hos oss, har du möjlighet att göra det. PTS måste få din överklagan inom tre veckor från den dag vi publicerade beslutet. Om vi inte får din överklagan inom denna tidsfrist, kommer vi tyvärr inte att kunna behandla den.
Så här gör du
Din överklagan ska vara skriftlig. I ditt brev ska du ange vilket beslut du vill överklaga och varför du anser att beslutet bör ändras. Skriv vilken tjänst det gäller, inklusive diarienumret. Du behöver även ange ditt namn, adress och telefonnummer i överklagan.
Skicka din överklagan till oss via pts@pts.se eller post till adressen nedan.
Post- och telestyrelsen (PTS)
Box 6101
102 32 Stockholm
Om överklagan inkommit inom tidsfrist sänder PTS överklagandet vidare till Statens överklagandenämnd som utreder ärendet och fattar beslut.